مقاله های اینترنتی

جدیدترین مقاله های جالب از سطح اینترنت

مقاله های اینترنتی

جدیدترین مقاله های جالب از سطح اینترنت

آخرین مطالب

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

بالش طبی و انواع ان - مقاله

بالش های شیبدار مثلثی شکلی هم موجود است که برای افرادی که دچار سوزش معده (ترش کردن غذا) هستند، بسیار مناسب است. موقع طاقباز خوابیدن روی این بالش ها، مری از شکم بالاتر قرار می گیرد تا مانع از برگشت اسید معده که سبب به وجود آمدن سوزش معده می شود، گردد. با این حال برخی از این افراد به دلیل اینکه روی این بالش ها سر می خورند، نمی توانند از این نوع استفاده کنند.

بالشت زانکو , بالش زانکو

وقتی خانم های باردار به سه ماهه دوم بارداری خود می رسند، برای راحت خوابیدن دچار مشکل می شوند که برای حل آن بالش هایی مخصوص مادران باردار طراحی شده است. این نوع بالش ها چند نوع طرح مختلف دارند که از منحنی کوچک به شکل U تشکیل شده که برای تکیه دادن شکم و بدن به آن طراحی شده است و هنگام خوابیدن به پهلو از سر، ران ها، کمر و پاها محافظت می کند.    

نوع دیگری از بالش ها بسیار جالب هستند. آنها بالش های صوتی هستند که برای افرادی تهیه شده که هنگام خواب دوست دارند به موسیقی های آرامبخش گوش دهند. این بالش با یک گوشی استاندارد به یک منبع صوتی وصل می شود و دارای لایه ای است که رویه اسپیکرها را از آن درست می کنند تا موسیقی را با صدایی آرام پخش کند که فقط کسی که روی آن خوابیده بتواند صدا را بشنود. برخی از این بالش های صوتی مانند یک ساعت زنگدار عمل می کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۸:۱۶
مجید نبوی